Είσοδος: Ν : Φυσικός αριθμός Εξοδος: Χ : Φυσικός αριθμός Κ : Φυσικός αριθμός Χ <- 1 Κ <- Ν Οσο Κ > 0 Χ <- Χ * Κ Κ <- Κ - 1 Τέλος (όσο)
Είσοδος: πλευρά_α, πλευρά_β, πλευρά_γ : Φυσικός αριθμός Εξοδος: εμβαδό : Φυσικός αριθμός αριθμός_πλακών : Φυσικός αριθμός συνολικό_βάρος : Πραγματικός αριθμός είναι_ισοσκελές : Λογική τιμή
Πριν: Ν Φυσικός αριθμός Μετά: Χ = Ν!
ύψος <- συν(κλίση) * πλευρά μέσο <- ύψος / 2
Οσο υπόλοιπο_χρημάτων > 0 δώσε_χαρτονόμισμα Τέλος (όσο) Επανάλαβε μείωσε_αέρα Οσο στροφές_κινητήρα < 900 Για πάντα έλεγξε_παραμέτρους_λειτουργίας_εργοστασίου Τέλος (για πάντα)
Αν ζωές_παίκτη > 0 Τότε ξεκίνα_νέο_παιγνίδι Αλλιώς εμφάνισε "Game Over" Τέλος (Αν) Αν στροφές > 8700 Τότε διάκοψε_την_τροφοδοσία Τέλος (Αν) Αν ομάδα ΠΑΟ Τότε χρώμα <- πράσινο Αλλιώς Αν ομάδα Ολυμπιακός Τότε χρώμα <- κόκκινο Αλλιώς Αν ομάδα ΑΕΚ Τότε χρώμα <- κίτρινο Τέλος (Αν)
89 D9 B8 01 00 83 F9 00 74 05 F7 E1 49 EB F6
; Παραγοντικό του BX στο AX MOV CX, BX MOV AX, 1 LOOP: CMP CX, 0 JZ DONE MUL CX DEC CX JMP LOOP DONE:
/* Παραγοντικό */ int factorial(int n) { int result; int count; count = n; result = 1; while (count > 0) { result = result * count; count = count - 1; } return (result); } int factorial(int n) { int result = 1; for (; n; n--) result *= n; return (result); }
factorial(0, 1). factorial(N, N_Factorial) :- N > 0, M is N - 1, factorial(M, M_Factorial), N_Factorial is M_Factorial * N.
(define (factorial n) (if (= n 1) 1 (* n (factorial (- n 1)))))
' Παραγοντικό του Ν FUNCTION Factorial(N AS INTEGER) AS INTEGER DIM Count AS INTEGER DIM Result AS INTEGER Count = N Result = 1 WHILE Count > 0 Result = Result * Count Count = Count - 1 WEND END FUNCTION
(* Παραγοντικό του Ν *) function factorial(N : Integer) : Integer; var Count, Result : Integer; begin Count := N; Result := 1; While Count > 0 Do begin Result := Result * Count; Count := Count - 1 end; Factorial := Result end (* Factorial *);
public int παραγοντικό(int ν) { int αποτέλεσμα; int μετρητής; μετρητής = ν; αποτέλεσμα = 1; while (μετρητής > 0) { αποτέλεσμα = αποτέλεσμα * μετρητής; μετρητής = μετρητής - 1; } return (αποτέλεσμα); }
(* Άθροισμα στοιχείων του πίνακα n στοιχείων a *) var a : array [1..10] of integer; n, i, sum : integer; begin sum := 0; for i := 1 to 10 do begin sum := sum + a[i]; end; end.
var point : record x : integer; (* Συντεταγμένη x *) y : integer; (* Συντεταγμένη y *) end; var customer : record name : array [1..50] of char; (* Όνομα πελάτη *) balance : integer; (* Υπόλοιπο λογαριασμού *) end; begin point.x := 1; point.y := 4; end.
type link = ^integer_list; integer_list = record value : integer; next : link; end;
program fun; (* Παραγοντικό του Ν *) function factorial(N : Integer) : Integer; var Count, Result : Integer; begin Count := N; Result := 1; While Count > 0 Do begin Result := Result * Count; Count := Count - 1 end; Factorial := Result end (* Factorial *); procedure clear_screen; const number_of_lines = 24; var i : integer; begin for i := 0 to number_of_lines do writeln(''); end (*clear_screen*); begin clear_screen; writeln(factorial(5)); end.
class Point extends Object { private int x; private int y; public void MoveTo(int x, int y) { this.x = x; this.y = y; } public int GetX() { return (x); } }
program recursive; (* Αναδρομικός ορισμός δεδομένων *) type link = ^integer_list; integer_list = record value : integer; next : link; end; (* Αναδρομική διαδικασία *) procedure russian_doll(size : integer); var i : integer; begin write('['); for i := 1 to size do write('-'); writeln(']'); if size > 1 then russian_doll(size - 1); end (* russina_doll *) ; (* Αναδρομική συνάρτηση *) function factorial(n : integer) : integer; begin if n = 0 then factorial := 1 else factorial := n * factorial(n - 1) end (* factorial *); begin writeln(factorial(5)); russian_doll(10); end.
120 [----------] [---------] [--------] [-------] [------] [-----] [----] [---] [--] [-]