Προγραμματισμός με βάση τα αντικείμενα

class σχήμα {
	int χρώμα;

	void χρωμάτισε(int χρώμα) {
		this.χρώμα = χρώμα;
		ζωγράφισε();
	}
};

class τετράγωνο extends σχήμα {
	int x1, y1, x2, y2;

	void ζωγράφισε(void) {
		line(x1, y1, x1, y2, χρώμα);
		line(x1, y1, x2, y1, χρώμα);
		line(x2, y2, x1, y2, χρώμα);
		line(x2, y2, x2, y1, χρώμα);
	}
	int εμβαδό(void) {
		return (abs(x2 - x1) * abs(y2 - y1));
	}
}

class κύκλος extends σχήμα {
	int x, y, ακτίνα;

	void ζωγράφισε(void) {
		circle(x, y, ακτίνα, χρώμα);
	}
	int εμβαδό(void) {
		return (2 * π * ακτίνα * ακτίνα);
	}
}