Η βιβλιοθήκες που παρέχονται μαζί με το περιβάλλον ανάπτυξης της Java, υποστηρίζουν την επεξεργασία εικόνων
μέσω των πακέτων
import javax.swing.JFrame;
import javax.swing.JComponent;
import javax.imageio.ImageIO;
import java.io.File;
import java.io.IOException;
import java.awt.BorderLayout;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.image.BufferedImage;
public class ImageDemo {
class GraphicPane extends JComponent {
private BufferedImage bi;
private JFrame parent;
public GraphicPane(JFrame parent) {
this.parent = parent;
try {
// reads a file
this.bi = ImageIO.read(new File("planes.jpg"));
} catch (IOException ioe) {
System.err.println("Could not load image");
}
}
@Override public void paint(Graphics g) {
// drawImage(Image img, int x, int y, ImageObserver observer)
g.drawImage(bi, 0, 0, parent);
}
}
public ImageDemo() {
JFrame jf = new JFrame("Hello, World!");
GraphicPane gp = new GraphicPane(jf);
jf.setBounds(0,0, 800, 600);
jf.setLayout(new BorderLayout());
jf.add(gp, BorderLayout.CENTER);
jf.setVisible(true);
}
public static void main(String[] args) {
new ImageDemo();
}
}