Προηγούμενη
Τεχνολογίες μεταγλώττισης και εκτέλεσης
Μάθημα
Προγραμματισμός II
Επόμενη
Δημιουργία κλάσεων
Προγραμματισμός με αντικείμενα
Αντικείμενα
Κλάσεις
Δημιουργία νέων αντικειμένων
Καθορισμός μνήμης αντικειμένων με new
Καθορισμός μνήμης αντικειμένων με αναφορά
Κλήση μεθόδων
Πρόσβαση σε ιδιότητες
Ορατότητα
Παράδειγμα: Point
Παράδειγμα: TestPoint
Μέθοδοι κατασκευαστές
Κλήση κατασκευαστών
Ιδιότητες και μέθοδοι κλάσης
Δήλωση μεταβλητών με var
Παράδειγμα: εύρεση ημέρας
Παράδειγμα: εύρεση ημέρας (main)
Μέθοδοι όλων των αντικειμένων
Άσκηση: δημιουργία αντικειμένων και πρόσβαση στις μεθόδους τους
Βιβλιογραφία