Προηγούμενη
Έλεγχοι
Μάθημα
Προγραμματισμός II
Ενότητα
Σχεδιασμός, εμφάνιση και ύφος
Επόμενη
Οδηγίες και παράδειγμα μορφοποίησης κώδικα
Τι να αποφεύγετε
Μη διορθώνετε κακογραμμένο κώδικα, ξαναγράψτε τον
Αποφεύγετε τα "έξυπνα" τεχνάσματα
int
a
,
b
;
a
^=
b
;
b
^=
a
;
a
^=
b
;
int
a
,
b
,
tmp
;
tmp
=
a
;
a
=
b
;
b
=
tmp
;
Αποφεύγετε τις καθολικές μεταβλητές
Αποφεύγετε τα
παράπλευρα αποτελέσματα (
side effects
)
Αποφεύγετε την υπερβολική εμφώλευση
Όταν βρείτε ένα λάθος (πραγματικό ή εμφάνισης), ψάξτε για παρόμοια