Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας

 

Ανακοίνωση ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

 

Καλούνται οι κάτωθι φοιτητές να προσέλθουν στις επιχειρήσεις/οργανισμούς που θα εκπονήσουν την Πρακτική τους Άσκηση την Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010, στις 09:00 το πρωί (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που η ώρα προσέλευσης σημειώνεται δίπλα ή έχουν συνεννοηθεί κάτι διαφορετικό με την εταιρία).

 

 

Εταιρεία

Απασχόληση σε:

Τελική Επιλογή

Επικοινωνία

1

Upstream

Marketing Department. Internal PR newsletter idea generation and editing, marketing award submissions, convention planning, company website ideas

Κωνσταντέλλου Ελισάβετ

Καστοριάς 4, Γέρακας, 15344 (κα. Λίνα Βαλμα, 10:30)

2

Colgate Palmolive Hellas

Πωλήσεις / Customer Marketing. Διαχείριση Κατηγορίας, στρατηγική ραφιού για τις εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων ευρείας χρήσης, εκτεταμένη χρήση προγράμματος AC Nielsen Spaceman για δημιουργία κατάλληλων βάσεων δεδομένων και σχεδιασμό συγκεκριμένων πλανογραμμάτων που θα αντικατοπτρίζουν την στρατηγική της Colgate

Κυπραίος Αλέξανδρος

Όπως έχετε συνεννοηθεί Έναρξη 18/10

3

Colgate Palmolive Hellas

Πωλήσεις / Customer Marketing. Ανάλυση Μεριδίου Φωνής εντός καταστημάτων λιανικού εμπορίου. Εκτεταμένη χρήση βάσης δεδομένων (περιβάλλον access και internet) για επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων σχετικά με διαφημιστικά φυλλάδια πελατών της Colgate. παραγωγή συγκριτικών πινάκων και εξαγωγή συμπερασμάτων προς εντοπισμό ευκαιριών / προβλημάτων με απόλυτο σκοπό τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής

Ειρήνη Βακιρτζή

Όπως έχετε συνεννοηθεί Έναρξη 19/10

4

ΣΤΟΧΑΣΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΕ

Διεύθυνση έργων και προγραμμάτων. Υποβοήθηση στην εκπόνηση οικονομοτεχνικών μελετών, μελετών βιωσιμότητας και σύνταξη φακέλων δικαιολογητικών για την υποβολή επιχειρηματικών σχεδίων σε επιδοτούμενα προγράμματα του ΕΣΠΑ 2007-2013

Χαλικιά Ρουμπίνη

Αλεξανδρουπόλεως 25, Αθήνα Αμπελόκηπο, 11527 (κ. Σιέμο)

5

ΑΤΤΙΚΑ Πολυκαταστήματα ΑΕ

Βοηθός Υπεύθυνου Προσωπικού. Επεξεργασία και ανάλυση ιστορικού αιτήσεων υποψηφίων, συλλογή, ταξινόμηση και κωδικοποίηση βιογραφικών σημειωμάτων, έλεγχος και ανάλυση προγραμμάτων εργασίας προσωπικού, κατάρτιση και ενημέρωση καταστάσεων προσωπικού και άλλων αρχείων, συμμετοχή στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, υποδοχή, ενημέρωση και ξενάγηση νέων συνεργατών, δημιουργία ενημερωτικού υλικού

Λάγκα Γλυκερία

Πανεπιστημίου 9 (μέσα στο πολυκατάστημα), 11:00, 7ος όροφος

6

LAMDA Hellix AE

Hosted Managed Services. Οι φοιτητές θα πρέπει να εξετάσουν σχετική βιβλιογραφία που θα τους παρασχεθεί από την εταιρία, ανάλυση της αγοράς διεθνώς και τοπικά, δημιουργία business case και το σχετικό business plan

Αγγελακόπουλος Ιωάννης

Λ.Κηφισίας 37Α, Golden Hall, Μαρούσι

7

Eurobank EFG

Τραπεζικές Εργασίες

Καλάγκας Κομνηνός

Πέτρου Ράλλη 55, Ταύρος

8

Millennium bank SA

Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, Διεύθυνση Εργασιών

Χριστίνα Παύλου

Να επικοινωνήσεις με την κα. Τσαούοσογλου (210 8203685)

9

Παπαδόπουλος Αντώνιος

Συγγρού 182, Καλλιθέα 1767

10

ΑΕΠΙ ΑΕ

Τμήμα συναυλιών. Επεξεργασία και διαχείριση συλλεγόμενων στοιχείων συναυλιακών χώρων ή διοργανωτών. Έρευνα μέσω διαδικτύου για την εύρεση συναυλίων και πολιτιστικών εκδηλώσεων. Τιμολόγηση. Επικοινωνία με διοργανωτές για επιβεβαίωση στοιχείων

Αλεξανδράτος Παναγιώτης

Σάμου 51, Μαρούσι (κα. Ζελενίτσα Αθανασία – Ελένη)

11

ΑΕΠΙ ΑΕ

Τμήμα HR, τήρηση διαδικασιών προσλήψεων και αποχωρήσεων προσωπικού, έλεγχος παρουσιολογίου, επικαιροποιήση και επεξεργασία βάσεων δεδομών

Κούτσικα Βασιλική

Σάμου 51, Μαρούσι (κα. Ζελενίτσα Αθανασία – Ελένη)

12

V+0 Communication

Client Service / Event Management / Corporate Affairs and Business Development, γραφείο τύπου και οργάνωση εκδηλώσεων

Λάμπρου Παναγιώτα

Μιχαλακοπούλου 91, Αθήνα, 11528

13

Supply Chain Institute LTD

Έρευνα για την διαμόρφωση περιεχομένου σεμιναρίων logistics, επικοινωνία με logistics managers για ενημέρωση τους για συνέδρια και σεμινάριο Logistics της εταιρείας, συμμετοχή στα συνέδρια και τα σεμινάρια στις ομάδες εργασίας και προετοιμασίας

Μαντζανά Κασσιανή

Αγ. Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι, 15124 (κα. Αργυρού Μαριλένα)

14

KPMG Σύμβουλοι ΑΕ

People Services. Βασιλή προτεραιότητα είναι στην υποστήριξη της ομάδας που διοργανώνει συνέδρια

Αντώνιος – Χρήστος  Άλντους

Λ. Μεσογείων 400Β, Αγία Παρασκευή, 15342 (κα. Πέκγυ Βελλιώτου)

15

ΖΑΡΑ Ελλάς ΑΕ

Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού: επιλογή προσωπικού, οργάνωση συνεντεύξεων, αξιολόγηση βιογραφικών, αποστολή απαντήσεων, εκπαίδευση προσωπικού.

Ευτυχία Κουτσαγκουλάκη

Αθηνάς 33, Μοναστηράκι (κα. Γιώνα)

16

ΖΑΡΑ Ελλάς ΑΕ

Τμήμα μηχανογράφησης, εγκατάσταση Η/Υ, επίλυση προβλημάτων λειτουργικών συστημάτων, backup server και setup PDAs

Αράμ Χατζαντουριάν

Αθηνάς 33, Μοναστηράκι (κα. Γιώνα)

17

Cadbury Hellas

Supply Chain, demand planning and replenishment procedures as well to other logistics operations

Γιώργος Σωτηρόπουλος

Μαρίνου Αντύπα 41-45, Αθήνα, 14124

18

ICAP Group SA

Management Consulting, people solutions, business information

Κυπαρισσίδης Βασίλειος

Όπως έχετε συνεννοηθεί

19

TUI Hellas SA

Τμήμα online 

Μανωλίτσης Αλέξανδρος

Καρυατιδων 16, Κ. Κηφισιά 14564 Έναρξη 18/10

20

ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΤΙΤΑΝ

Τμήμα HR

Γεώργιος Μιχαλόπουλος

Χαλκιδος 22Α, Αθήνα, 11143 (κ. Σταύρακος 09:30 με την αστυνομική ταυτότητα)

21

Planning Σύμβουλοι Οργανώσεως Επιχειρήσεων ΑΕ

Τμήμα Administration, συμμετοχή στη διοικητική λειτουργία της εταιρείας

Κωνσταντινος Μπακαλης

Α. Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι (κα. Μουλά, 09:30)

22

Planning Σύμβουλοι Οργανώσεως Επιχειρήσεων ΑΕ

 

Λουκάκη Δήμητρα

Α. Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι (κα. Μουλά, 09:30)

23

Planet ΑΕ

Τομέας Συμβούλων Διοίκησης Επιχειρήσεων. Συμμετοχή στην εκπόνηση έργων σε συνεργασία με στελέχη της εταιρείας. Προτιμητέες δεξιότητες: χρηματοοικονομική ανάλυση επιχειρήσεων, κατάρτιση χρηματοοικονομικών μοντέλων επιχειρήσεων, BPR, αξιολόγηση επενδυτικών προτάσεων

Βεϊόπουλος Κων/νος

Λουίζης Ριανκούρ 64, Αθήνα, 11523, 09:30

24

Μαρινόπουλος Εταιρεία Καφέ – Starbucks

Supply Chain, παρακολούθηση αποθεμάτων ξηρού και κατεψυγμένου φορτίου σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία και Βουλγαρία. Παρακολούθηση εισαγωγών και εξαγωγών. Εκπαίδευση για το σύστημα SAP προκειμένου να εξάγονται αναλύσεις στοιχείων

Ελπίδα Γούναρη

Αγ. Δημήτριου 63, Άλιμος 17456

25

Retail@Link SA

Καταγραφή μιας διαδικασίας πωλήσεων για κάθε υπηρεσία που θα περιλαμβάνει ανάλυση κόστους, προστιθέμενη αξία για τους πελάτες με βάση KPI και benchmarking, πολιτική τιμολόγησης, σενάρια πώλησης και προτεινόμενες πρακτικές για την υλοποίηση τους. Διεξαγωγή έρευνας ικανοποίησης πελατών

Καλλιόπη Κυπριωτάκη

Βουτσινά 66, Χολαργός, Αττική Οδός 15561 (κα. Δηλέ Χαρίκλεια)

26

Εκδόσεις Ψυχογιός ΑΕ

Τμήμα μάρκετινγκ. Ενημέρωση site επιχείρησης – μελέτη ανταγωνισμού, επεξεργασία, καταχώριση στοιχείων στο CRM σχετικά με τα θέματα της εμπορικής διεύθυνσης, συμβολή στη δημιουργία διαφημιστικών καταλόγων

Ιωάννης Κουτσιλέος

Τατοϊου 121 και Σπύρου Μερκούρη 1, Μεταμόρφωση 14452 (κα. Ζαχαριάδη 09:30)

27

ITMC AE Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε θέματα business intelligence, performance management and business process re-engineering για ασφαλιστικό και τραπεζικό κλάδο. Δημιουργία λύσεωνκαι ανάπτυξη συστημάτων διοίκησης (πληροφοριακών και μη) γύρω από τους χώρους της επιχειρηματικής πληροφόρησης, διαχείριση της απόδοσης, διαχείρισης διαδικασιών και συμμόρφωσης (Basel II, Solvency II)

Ζαχείλα Μαρία

Παπανικολή 40, Χαλάνδρι (κ. Δημάκης Γρηγόρης)

28

MAKRO Cash and Carry, wholesale

Buying Department, δημιουργία κωδικών προΪόντων, συντονισμός παραγγελιών, επικοινωνία με προμηθευτές, συμμετοχή σε συναντήσεις διαπραγματεύσεων με προμηθευτές

Λάμπρου Κωνσταντίνος

Λ. Κηφισού 98 και Π. Ράλλη, 18233 (Όπως έχετε συνεννοηθεί)

29

Converge ICT Solutions and Services AE

Τμήμα Web marketing, σχεδιασμό στρατηγικής, web-site SEO benchmark, media planning, SEM για την προώθηση προϊόντων

Μαυρουδής Αλέξανδρος

Πανόργμου 74, Αθήνα 11523 (10:00 κα. Νίκη Καή)

30

Intracom Telecom

Τμήμα Recruitment and Succession Planning

Αναστασίου Αικατερίνη

 

31

Goldair Handling AE

Τμήμα προμηθειών, διαχείριση παραγγελιών, ενημέρωση προγράμματος αποθήκης, αξιολόγηση προμηθευτών, ενημερώσεις βάσεων δεδομένων για cost control

Καλαμαρά Αικατερίνη

Όπως έχετε συνεννοηθεί

32

TUI Hellas SA

ON-LINE πωλήσεων ξενοδοχειακών δωματίων

Μιχάλης Σκαρτούλης

Έναρξη 18/10

33

ΝΗΡΕΥΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΑΕ

Διεύθυνση Logistics. Προγραμματισμός Αλιεύσεων (DRP), Μελέτη σκοπιμότητας για την δημιουργία κέντρου διανομής στην περιοχή της Δυτικής Ευρώπης

Βασιλακάκης Κωνσταντίνος

Όπως έχετε συνεννοηθεί

34

Πρόκτερ & Γκαμπλ Ελλάς

Τμήμα Ανάπτυξης Πελατών (πωλήσεις). Μέρος μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης επιχειρησιακών διαδικασιών (Business Process Re-engineering) της εταιρείας που εστιάζει στην απλοποίηση των διαδικασιών και την βελτιστοποίηση της ροής πληροφορίας μέσω της κατάλληλης αξιοποίηης προηγμένων πληροφοριακών συστημάτων. Καταγραφή και αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης. Με βάση την καταγραφή θα προτείνει τρόπους απλοποίησης και βελτίωσης.

Ανδριόπουλος Μίλτος

Όπως έχετε συνεννοηθεί

35

ΗΛΕΚΤΡΑΠΟΘΗΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ΑΕ

Λογιστήριο, βοηθός λογιστή

Τουλιάτου Χριστίνα

Όπως έχετε συνεννοηθεί

36

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΏΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΕ

Τμήμα R&D, ανάπτυξη ιστοσελίδας social buyning

Λαζούρας Παναγιώτης

Όπως έχετε συνεννοηθεί

37

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ “ΑΛΙΜΠΙΝΙΣΗΣ”

Τμήμα Προσωπικού, συμμετοχή στην αξιολόγηση βιογραφικών και τμήμα λογιστηρίου

Ασημακόπουλος Παναγιώτης

Όπως έχετε συνεννοηθεί

38

Siemens SA

Τμήμα εταιρικής συμμόρφωσης σε αρμοδιότητες team assistant

Φωτεινού Ειρήνη

Όπως έχετε συνεννοηθεί

39

Occhio X ΚΑΙ Παπαβασιλείου ΟΕ

Εισαγωγή στοιχείων πελατολογίου στο CRM της εταιρίας , ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ με βάση το CRM, διοργάνωση promotion events

Βενιέρη Μαριάννα

Όπως έχετε συνεννοηθεί

40

Γεώργιος Απ. Γεροδήμος

Λογιστήριο, τήρηση λογιστικών βιβλίων, κάλυψη φορολογικών υποθέσεων, σύνταξη οικονομικών μελετών, τραπεζικά θέματα, επιδοτήσεις, επιχορηγήσεις

Νάσης Μιχαήλ

Όπως έχετε συνεννοηθεί

41

ΔΕΡΔΕΝΕΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Λογιστικό Γραφείο

Λογιστικό Γραφείο

Σαρρά Μαρία

Όπως έχετε συνεννοηθεί

42

Planning

Συμβουλευτική Εταιρεία

Μαρτή Άννα

Όπως έχετε συνεννοηθεί

43

Εθνική Τράπεζα

 

Βασίλης Κλής

Όπως έχετε συνεννοηθεί

44

Δήμος Νέας Ερυθραίας

Τμήμα Διοίκησης Οικονομικών, τμήμα εσόδων

Ανδρεαδάκης Γιώργος

Όπως έχετε συνεννοηθεί

45

TEO Shipping Corporation

Technical / Supply Department, παρακολούθηση της διαδικασίας ζήτησης παραγγελίας και παράδοσης ανταλλακτικών και εφοδίων των πλοίων της εταιρίας

Ελισάβετ Οθου

Όπως έχετε συνεννοηθεί

46

Coral AE

Διεύθυνση Πρατηρίων, τμήμα μάρκετινγκ, υποστήριξη και ανάπτυξη λειτουργίας νέου εταιρικού site

Σωτηρίου Ειρήνη

Όπως έχετε συνεννοηθεί

47

Τσουκαλάς Ευθύμιος Λογιστικό Γραφείο

Λογιστικές φοροτεχνικές εργασίες

Τσουκαλάς Χαράλαμπος

Όπως έχετε συνεννοηθεί

48

ΒΟΥΔΑΣ ΦΛΑΟΥΕΡ

Ανάπτυξη πλατφόρμας διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος σε γλώσσα προγραμματισμού PΗP και βάση δεδομένων

Ψυχογυιος ΒασίλειοςΠερικλής

Όπως έχετε συνεννοηθεί

49

ΑΔΕΛΦΟΙ ΦΡΑΓΚΟΥΛΑΚΗ ΟΕ

Παραγωγή θερμομονωτικών υλικών

Φραγκουλάκης Χρήστος

Όπως έχετε συνεννοηθεί

50

Evand Trading LTD (Κύπρος)

Τμήμα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ

Νίκη Χαραλάμπους

Όπως έχετε συνεννοηθεί

51

AVMAP GIS AE

Τμήμα Γεωπληροφορικής

Αφροδίτη Μαρία Αλεξίου

Όπως έχετε συνεννοηθεί

52

Encirochem Υπηρεσίες Προστασίας Περιβάλλοντος ΑΕ

Λογιστήριο, μάρκετινγκ, συμφωνία υπολοίπων πελατών προμηθευτών

Ανδρικοπούλου Σεμίραμις

Όπως έχετε συνεννοηθεί

53

Ινστιτούτο Ερευνών

Ανάπτυξη εφαρμογής συλλογής πληροφοριών

Χρήστος Ριζάδης

Όπως έχετε συνεννοηθεί

54

TUI

 

Τσιντικίδης Δημήτριος

Έναρξη 18/10

55

TUI

 

Παπαδάτος Δημήτρης

Έναρξη 18/10

56

Randstad Hellas SA

HR, Αξιολόγηση, κατηγοριοποίηση και καταχώρηση βιογραφικών

Αναστασία Μπαλαρη

Όπως έχετε συνεννοηθεί

57

Hellenic Corfu Services

Τμήμα Οργάνωσης Μεταφορών και Εκδρομών, τμήμα κρατήσεων ξενοδοχείων

Μούτσος Ανδρόνικος

Όπως έχετε συνεννοηθεί

58

Minerva Ελαιουργική

Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

Χατζέλη Φωτείνη

Όπως έχετε συνεννοηθεί

57

HUB στην Βίεννη

 

Κοκκινάκης Δημήτρης

Όπως έχετε συνεννοηθεί

58

HUB στην Μανδρίτη

 

Λάμπρου Σόφη

Όπως έχετε συνεννοηθεί

59

Κεντρική Τράπεζα Λουξεμβούργο

 

Γιάννης Χατζηδουκάκης

Όπως έχετε συνεννοηθεί